Dołącz do Naszego Zespołu!
Od ponad 30 lat firma PARTNER PAPES Sp. z o. o. zajmuje się dystrybucją i dostarczaniem artykułów szkolnych i biurowych na terenie kraju. Obsługujemy ponad 10 000 firm na terenie kraju – zarówno duże korporacje, małe i średnie firmy, instytucje rządowe oraz klientów indywidualnych. Jesteśmy udziałowcem Kompanii Biurowej i laureatami licznych nagród i wyróżnień – między innymi Gazel Biznesu. Cechą charakterystyczną naszej firmy jest kompleksowa obsługa nawet najbardziej wymagających klientów. To właśnie dla nich w naszej ofercie znajduje się ponad kilka tysięcy artykułów niezbędnych w każdym biurze, firmie, korporacji, szkole i instytucjach. Począwszy od artykułów piśmienniczych, papieru, codziennych narzędziach pracy, na meblach biurowych i artykułach spożywczych skończywszy.
Opis stanowiska:
- utrzymywanie stałych i bezpośrednich kontaktów handlowych z klientami (firmy i instytucje publiczne),
- realizacja zamówień
- obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych klientów
- przygotowywanie ofert handlowych,
- realizowanie planów sprzedażowych,
- ścisła współpraca z Przedstawicielem Handlowym w terenie oraz innymi działami firmy
Oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego,
- doświadczenia w sprzedaży w obszarze B2B,
- samodzielności i inicjatywy w działaniu,
- dążenia do wytyczonych celów,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- systematyczności, dokładności, sumienności oraz wysokiego poziom umiejętności organizowania własnej pracy,
- biegłej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- znajomość branży artykułów biurowych lub eksploatacyjnych do drukarek (mile widziana).
Oferujemy Ci:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stałe wynagrodzenie i premię zależną od wyników,
- stabilną pracę w zgranym zespole w firmie działającej od 30 lat,
- stałe szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe.
- parking firmowy dla pracowników
- Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie swojego CV
Czekamy na Ciebie!